NTNU – ansatt/studentparkering

Ofte stilte spørsmål

Her vil du finne svar på ofte stilte spørsmål (FAQ) fra vårt kundesenter.

Trenger jeg å registrere bilnummeret på nytt i NTNUs bilnummerdatabase for å bruke Apcoas betalingsløsninger?

du trenger ikke å registrere bilnummeret ditt på nytt dersom dette er gjort tidligere.

Hvordan registrerer jeg ny bil i NTNUs bilnummerdatabase?

Du registrerer selv bilen din på denne nettsiden: https://innsida.ntnu.no/bil/#/

Er det betaling for å parkere med el-bil på NTNU?

Alle ansatte og studenter som parkerer elbilen sin på NTNU i Trondheim, må registrere bilen i bilnummerdatabasen for å kunne parkere gratis på ansatt-/studentplasser.

Ansatte og studenter med elbil som parkerer på ansatt-/studentplasser trenger ikke å aktivere billett i Apcoa-appen, men registreringen i bilnummerdatabasen vil dukke opp i Apcoas kontrollverktøy.

Alle besøkende med elbil betaler besøkstakst (28kt/t) ved NTNU i Trondheim.

Får beskjed om ugyldig e-post adresse ved registrering fordelsparkering

Det er viktig at e-post adresse skrives inn er lik den som som er registrert i NTNU sitt bilregister. Dersom usikker så kan du sende en e-post til:

kontakt@campusservice.ntnu.no

Skriv til oss

Apcoa Parking Norway AS vil besvare din henvendelse.
Saksbehandlingstid kan variere avhengig av sakens natur. Hvis relevant informasjon mangler for å ferdigbehandle saken så vil du bli bedt om å oppgi dette av saksbehandler. Du vil få saksnummer tildelt på nettsiden etter at du har sendt inn skjema.

Vennligst gi oss en detaljert feilbeskrivelse for at vi skal kunne hjelpe deg best mulig.

* påkrevet felt


Finner du ikke det du leter etter eller er du usikker på hvem du skal kontakte?

Send din henvendelse her så skal vi sørge for at du får svar fra rett person.