Faktura / Betaling

Ofte stilte spørsmål

Her vil du finne svar på ofte stilte spørsmål (FAQ) fra vårt kundesenter.

Har du mottatt faktura vedr. Skiltgjenkjenning?

Se arkfanen for «skiltgjenkjenning», eller trykk her

Jeg har betalt via app, men lagt inn feil registreringsnummer og/eller takstgruppe

  • Bruker er selv ansvarlig for å legge inn korrekt registringsnummer, samt takstgruppe som er angitt på det aktuelle parkeringsområdet.
    • Dette er uavhengig av om takstgruppe er foreslått gjennom Appens lokaliseringsfunksjon.

Parkeringstiden/avgiften min er belastet mer enn jeg har stått parkert?

Vi gjør oppmerksom på at de fleste områder belaster for minstetid.

Dersom du fortsatt har noen spørsmål, ta kontakt med Arvato.

Jeg har mottatt faktura, men jeg har ikke parkert på dette stedet?

Ta kontakt med Arvato, husk å oppgi fakturanummer og skiltnummer i henvendelsen.

Jeg har fått faktura fra mitt leie/leasing-bilselskap med ekstra gebyr

Faktura blir sendt til registrert eier av kjøretøyet, for å unngå at leie/leasing-bilselskapet betaler faktura og legger på sitt eget gebyr, så må du betale på automat eller nett innen 48 timer etter utkjøring. Apcoa Parking Norway AS tar ikke ansvar på påløpte kostnader mellom privatkunde og leie/leasing-bilselskap.

Jeg leier parkeringsplass og har mottatt faktura

Har du spørsmål vedrørende mottatt faktura, benytt kontaktskjema. Husk å oppgi fakturanummer og kundenummer sammen med henvendelsen din.

Gjelder det andre henvendelser, klikk på knappen nederst på siden, eller trykk her

Avarto er vår samarbeidspartner for fakturahenvendelser. Vi videreformidler gjerne dine spørsmål om du fyller ut skjema eller du kan klikke på logoen for å komme direkte til Avarto.

Finner du ikke det du leter etter eller er du usikker på hvem du skal kontakte?

Send din henvendelse her så skal vi sørge for at du får svar fra rett person.