Betaling med mobil app

Ofte stilte spørsmål

Her vil du finne svar på ofte stilte spørsmål (FAQ) fra vårt kundesenter.

Har dere app for parkeringer gjennomført på områder med skiltgjenkjenning?

Vår betalingsløsning på mobil, mobilparkering.com, gjør at man kan betale på våre parkeringsområder med skiltgjenkjenning (ANPR) med mobilen på en enkel måte.

Man kan velge om man ønsker å registrere seg og bli automatisk blir trukket for nøyaktig parkeringstid, eller om man ønsker å benytte den som en bærbar parkeringsautomat på andre måter.

Løsningen er gratis i bruk og trenger ikke lastes ned via app-butikker. Det er bare å finne linken via våre nettsider eller lagre den som en favoritt eller bokmerke i nettleseren.

Klikk her for å lese mer.

Har dere egen app for å leie parkering online?

Vi har en egen app som er nyttig for de som har en parkeringsavtale gjennom Leie Parkering Online. Appen gir deg tilgang til din profil slik at du kan ha oversikt «on the go».

For eksempel kan du endre på kjøretøyets registreringsnummer når du er på farten, slik at du kan bytte bil og fortsatt parkere med din avtale.

Appen er gratis og kan lastes ned fra Google Play og Apple Store. Søk etter «Europark».

Skriv til oss

Apcoa Parking Norway AS vil besvare din henvendelse.
Saksbehandlingstid kan variere avhengig av sakens natur. Hvis relevant informasjon mangler for å ferdigbehandle saken så vil du bli bedt om å oppgi dette av saksbehandler. Du vil få saksnummer tildelt på nettsiden etter at du har sendt inn skjema.

Vennligst gi oss en detaljert feilbeskrivelse for at vi skal kunne hjelpe deg best mulig.

Batalt med Easypark? Klikk her

* påkrevet felt


Finner du ikke det du leter etter eller er du usikker på hvem du skal kontakte?

Send din henvendelse her så skal vi sørge for at du får svar fra rett person.